Pagina's

Saturday, April 24, 2010

Goed nieuws update

Een post met alleen maar goed nieuws! :)
Laat ik maar beginnen met het aller belangrijkste. Opa is weer thuis! Na 5,5 weken in het ziekenhuis, mocht hij afgelopen donderdag weer naar huis. Nu komt thuiszorg elke ochtend langs om zijn wond te verzorgen. Verder gaat het prima. Vandaag heb ik een boterkoek voor hem gebakken, met een chocoladetekst 'Welkom thuis' erop, omdat hij dat zo lekker vindt.
Eigenlijk is de rest vergeleken met dit nieuws niet zo belangrijk, maar ik ben er heel blij mee. Mijn twee wensen zijn uitgekomen :P Ik heb een pastamachine en een schommelstoel gekocht! Vandaag heb ik verse tagliatelle gemaakt en een kaas-ui focaccia en ik heb zitten schommelen in mijn schommel stoel, heerlijk!
Hmm, dat ziet er goed uit!

The machine :P!


1 comment:

Nisse said...

Hee Nienk!

Goed zeg dat je opa weer thuis is! Super! Is wel een opluchting zeker? Eten ziet er goed uit zeg!! Maar wij willen ook een foto van je schommelstoel hoor!!:P