Pagina's

Sunday, November 21, 2010

Wolletjes en zelfgemaakte dingetjes! (Something for the Dutchies)

This post will be in Dutch, cause it's only interesting for the Dutchies amongst us ;-)

Ja eindelijk! Leuke evenementen voor breiers, spinners, vilters, etc.! Volgende week zondag (28 november)hebben we een heuse 'Die zijn leuk!' markt in Groningen. Op de vismarkt worden allerlei zelfgemaakt dingetjes verkocht. Maar ook kun je breiwol, stoffen en andere dingen kopen om zelf aan de slag te gaan. Klik hier voor een overzicht van alle standhouders. En last but not least, wordt er op 17 december een heuse Midwinterwol georganiseerd! Volgens de website een markt voor alle wol-, spin-, brei-, vilt- en weef-liefhebbers! Op de markt zijn tevens verschillende demonstraties en workshops, dus genoeg te doen en waarschijnlijk weer veel te veel leuke dingen om te kopen :-P!
De Midwinterwol is in Boven Pekela, dus ik weet nog niet precies hoe we daar moeten komen, maar daar wordt vast wel een oplossing voor gevonden :-) Klik hier voor meer informatie over de Midwinterwol. Ik heb nu al zin in deze leuke markten!

5 comments:

Nisse said...

Heej Nienke!

Ziet er super leuk en gezellig uit! Lijkt me ook heel erg inspirerend. Je komt vast met veel energie en ideeën terug. wie weet kun je er volgend jaar wel je eigen zelf gemaakte dingetjes verkopen.

Dit zijn nou echt leuke evenementen en moeten er veel meer komen in Nederland!!( zie je me al stampen op de vloer al een klein kleutertje;)

Knuf!

Nienke said...

Jaa ik ben ook zo enthousiast. We zitten altijd te klagen dat er meer van deze dingen moeten komen en nu ineens TWEE evenementen hier in de buurt :D Lucky me ;-) Ja die ene markt is heel goed om inspiratie op te doen denk ik. En die andere om materialen te kopen :-)
Ik ben benieuwd! Ennn ik zal er natuurlijk over bloggen
Knuf!

Nisse said...

Ja!!! wil een uitgebreid blog erover zien:P en foto's!!! DUH!;)

Trijneke said...

Het was leuk zeg :)! Hebben jullie je nog vermaakt/ inspiratie opgedaan? Wij vonden het in ieder geval erg leuk. En dan nog met die mooie besneeuwde omgeving erbij! We zijn benieuwd naar je blog!

Liefs Jelte en Trijneke

Nienke said...

Ja het was erg leuk! Veel dingen had ik ook al op Etsy gezien, grappig om die dan ook in het echt te zien. Ik heb dus alleen de dingen gekocht waarover ik het geblogd. Maar het was idd leuk om inspiratie op te doen :) Ik ben benieuwd naar de vilten dingen die je gaat maken. Heb jij trouwens geen blog meer? Ik kon hem iig niet meer vinden.
Liefs, Nienke!